آرشیو خرداد ماه 1402

مطالب علمی و آموزشی

کتک زدن کودکان و معایب آن

۲ بازديد

کتک زدن کودکان یک روش تربیتی نامناسب و مضر است که می تواند عواقب جدی و طولانی مدتی برای سلامت فیزیکی و روانی کودکان داشته باشد.برخی از عواقب کتک زدن کودکان عبارتند از:

- افزایش خطر آسیب های فیزیکی جدی

- تأثیر منفی بر رشد اجتماعی و عاطفی کودک

- افزایش خطر ابتلا به سلامت روان و اختلالات شناختی

- الگو برداری از رفتار پرخاشگرانه و خشونت آمیز

- کاهش خویشتن‌داری و عمل بر اساس ترس و وحشت

- افزایش خطر پرخاشگری و رفتارهای ضد اجتماعی

- افزایش خطر افسردگی و اضطراب

برخلاف کتک زدن، روش های جایگزین مثبت گرا برای تربیت کودکان موثر تر و سالم تر هستند. بعضی از روش های جایگزین کتک زدن کودکان عبارتند از:

- تقویت رفتارهای مثبت با تعریف، تحسین، تشویق و پاداش

- تنظیم حدود و قوانین مناسب با سن و شخصیت کودک

- استفاده از ناتورال و منطقی پس انداز به عنوان یک روش آموزش دادن

- گفتگو با کودک در مورد علل و پیامدهای رفتارهای خود

- چالش های رفتار کودک را به عنوان فرصت های یادگیری در نظر گرفتن

عوارض کتک زدن کودکان

کتک زدن کودکان ممکن است عواقب جدی و طولانی مدتی برای سلامت فیزیکی و روانی آنها داشته باشد. برخی از عواقب کتک زدن کودکان عبارتند از:

  • آسیب های فیزیکی جدی
  • مشکلات رفتاری مانند پرخاشگری، سرپیچی، خشونت و رفتارهای ضد اجتماعی
  • مشکلات روانی مانند افسردگی، اضطراب، تصور منفی از خود، کمبود اعتماد به نفس و شرمساری
  • آسیب به رابطه با والدین و کاهش احترام به آنها

به همین دلیل، توصیه می شود که والدین از هر گونه تنبیه بدنی برای تربیت کودک خود خودداری کنند و روش های جایگزین کتک زدن را به کار بگیرند. برخی از روش های جایگزین کتک زدن عبارتند از:

  • صحبت کردن با کودک و توضیح دادن دلایل و قوانین شما
  • تشویق و تقویت رفتارهای مثبت با استفاده از ستایش، تعریف، لبخند و آغوش
  • محروم کردن کودک از چیزهای مورد علاقه اش به عنوان یک مجازات مناسب
  • استفاده از تکنیک های آرام سازی مانند عمیق نفس کشیدن، شمارش تا ۱۰ یا خارج شدن از محل در صورت عصبانیت
  • گذاشتن کودک در گوشه یا چیدن چمدان برای مدت زمان معقول. اینجارابخوانید

درک سلامت، پزشکی و جامعه( رویکرد تعامل گرایانه)

۲ بازديد

رویکرد تعامل گرایانه بر این نکته تأکید دارد که سلامت و بیماری ساخت های اجتماعی هستند. این بدان معناست که شرایط جسمی و روانی مختلف واقعیت عینی کمی دارند یا اصلاً واقعیت ندارند، اما در عوض تنها در صورتی شرایط سالم یا بیمار در نظر گرفته می شوند که توسط یک جامعه و اعضای آن چنین تعریف شوند (باکسر، 2009؛ لربر و مور، 2002). مثال ADHD که اخیراً مورد بحث قرار گرفت، نگرانی‌های نظریه تعامل گرایی را نیز نشان می‌دهد، زیرا رفتاری که قبلاً به عنوان یک بیماری در نظر گرفته نمی‌شد، پس از توسعه ریتالین به عنوان یک بیماری تعریف شد. در مثالی دیگر، در اواخر دهه 1800، استفاده از تریاک در ایالات متحده بسیار رایج بود، زیرا مشتقات تریاک در انواع محصولات بدون نسخه گنجانده می شد. مصرف تریاک نه یک مشکل عمده بهداشتی و نه قانونی محسوب می شد. این امر در پایان قرن تغییر کرد، زیرا تعصب علیه آمریکایی‌های چینی منجر به ممنوعیت لانه‌های تریاک (شبیه بارهای امروزی) شد که در آنها رفت و آمد می‌کردند، و درخواست‌ها برای ممنوعیت تریاک منجر به تصویب قوانین فدرال در اوایل قرن بیستم شد که اکثر آنها را ممنوع کرد.

در مثالی دیگر، تلاش برای بازتعریف چاقی در حال حاضر در ایالات متحده در حال انجام است. چاقی یک خطر شناخته شده بهداشتی است، اما جنبش چاقی که عمدتا متشکل از افراد سنگین وزن است، استدلال می کند که در مورد خطرات بهداشتی چاقی اغراق شده است و توجه جامعه را به تبعیض علیه افراد دارای اضافه وزن جلب می کند. اگرچه چنین تبعیضی قطعا تاسف بار است، منتقدان می گویند که این جنبش در تلاش برای به حداقل رساندن خطر چاقی است.

رویکرد تعاملی نمادین همچنین مطالعات مهمی را در مورد تعامل بین بیماران و متخصصان مراقبت از سلامت فراهم کرده است. پزشکان به طور آگاهانه یا ناآگاهانه موقعیت را مدیریت می کنند تا اقتدار و دانش پزشکی خود را به نمایش بگذارند. بیماران معمولا باید مدت زیادی منتظر بمانند تا پزشک خود را نشان دهد، و پزشک اغلب در یک پوشش سفید آزمایشگاهی قرار دارد؛ پزشک نیز اغلب به عنوان یک بیمار معمولی مورد خطاب قرار می گیرد، در حالی که بیماران اغلب با نام اولیه خود خوانده می شوند.

مدیریت وضعیت شاید در طول معاینه زنان اهمیت ویژه ای داشته باشد. وقتی پزشک مرد باشد، این وضعیت مملو از خجالت و ناراحتی بالقوه است زیرا مرد در حال معاینه و لمس ناحیه تناسلی زن است. در این شرایط، پزشک باید کاملاً حرفه ای عمل کند. او نباید هیچ علاقه شخصی به بدن زن نشان دهد و در عوض باید با معاینه تفاوتی با هر نوع معاینه دیگری نداشته باشد. برای "سکس زدایی" بیشتر از وضعیت و کاهش هر گونه ناراحتی احتمالی، یک پرستار زن اغلب در طول معاینه حضور دارد.

منتقدان رویکرد تعاملی نمادین را به این دلیل سرزنش می کنند که هیچ بیماری واقعیت عینی ندارد. بسیاری از شرایط جدی سلامتی وجود دارند و افراد را صرف نظر از آنچه که فکر می کنند یا جامعه شان در معرض خطر قرار می دهند. منتقدان همچنین می گویند که این رویکرد اثرات نابرابری اجتماعی برای سلامت و بیماری را نادیده می گیرد. با وجود این خطاهای احتمالی، رویکرد تعاملی نمادین به ما یادآوری می کند که سلامت و بیماری واقعیت ذهنی و عینی دارند.

حقیقتهای شگفت انگیز در مورد بیابان های آریزونا

۲ بازديد

 آب و هوای سونوران

این یکی از بیابان های آریزونا دارای میانگین دمای هوای تابستانی بالای 40 درجه سانتی گراد (104 درجه فارنهایت) و اغلب از 48 درجه سانتی گراد (118 درجه فارنهایت) است. رعد و برق وحشیانه موسمی تابستان ناشی از تعامل بین این دماهای بالای سطح نزدیک و هوای خنک و مرطوب در تروپوسفر است.

بیابان موهاوی

در ادامه این لیست از بیابان های آریزونا، بیابان موهاوی قرار دارد. بیایید ببینیم چه حقایق جالبی در مورد این منطقه وجود دارد.

 در چها ایالت است

مرزه ای چهار ایالت آمریکا این بیابان عظیم را در بر می گیرد. اکثر آن در جنوب غربی نوادا و جنوب شرقی کالیفرنیا واقع شده است. بخش های کوچک تر آن نیز به آریزونا و یوتا می رسد.

 رشته کوه ها و دیگر بیابان های محصور

دو بیابان شناخته شده دیگر آمریکای شمالی در مرز صحرای موهاوی قرار دارند: صحرای سونوران در جنوب و شرق که عموما ارتفاع کمتری دارد و صحرای بزرگ حوزه در شمال که میانگین ارتفاع بالاتری دارد.

در امتداد مرزه ای آن رشته کوه های شناخته شده متعددی وجود دارد. در غرب آن رشته کوه های سیرا پلونا ریج و کوه های تچاپی قرار دارند. رشته کوه های سیرا نوادا و اینیو در شمال غربی آن واقع شده اند. در جنوب این کویر کوه های سن گابریل و سن برناردینو قرار دارند.

دره مرگ

با این حال، این بیابان آریزونا شامل دره بیابانی معروف به دره مرگ است. در طول تابستان، این منطقه یکی از گرم ترین مکان های روی زمین است. گرمای شدید این منطقه عمدتا ناشی از این واقعیت است که آن نیز پایین ترین نقطه در آمریکای شمالی است که ۲۸۲ فوت (۸۵.۵ متر)پایین تر از سطح دریا قرار دارد.

بلندترین و پست ترین قله های صحرای بلند

در 282 فوت (85.5 متر) زیر سطح دریا، تشت نمک بدواتر پایین ترین نقطه دره مرگ است. در مقابل، قله چارلستون، بلندترین کوه در صحرای موهاوه، 11918 فوت (3633 متر) از سطح دریا بالاتر است.

اکثر بیابان ها بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ فوت (۶۱۰ تا ۱،۵۲۰ متر)بالاتر از سطح دریا هستند، با وجود اینکه دره مرگ پایین ترین نقطه آمریکای شمالی است.

زمین های پست و حوضه رودخانه کلرادو در شرق صحرای موهاوی به عنوان بیابان پایین شناخته می شود، در حالی که بیابان موهاوی به عنوان بیابان بالا شناخته می شود.

درخت جاشوا

یکی از اجزای ضروری اکوسیستم صحرای موهاو، درختان جاشوا خاردار است که شکوه این صحرا را می پوشاند. بسیاری از پرندگان، حیوانات، حشرات و مارمولک ها برای زیستگاه خود به آنها تکیه می کنند.

دمای شدید صحرا

تنها کلمه ای که می تواند آب و هوای صحرای موهاوه را توصیف کند، سخت است. دمای روز سوزان است، در حالی که دمای غروب استخوان را خنک می کند. علاوه بر این، محدوده دما بسته به ارتفاع بسیار متفاوت است

شهر ارواح

سه شهر ارواح معروف در صحرای موهاو عبارتند از کلسو، یک انبار تاریخی راه آهن، و جوامع معدنی طلا و نقره Oatman، آریزونا، و Calico، کالیفرنیا.

بیمه فروشنده مواد غذایی چیست؟

۲ بازديد

فرقی نمی کند که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می کنید، یک کسب وکار پذیرایی راه اندازی می کنید یا محصولات غذایی را در یک بازار کشاورزی به فروش می رسانید، ممکن است به دنبال بیمه فروشنده مواد غذایی باشید تا از منابع مالی خود در برابر خطرات بالقوه فروش مواد غذایی به مشتریان محافظت کنید.

بسیاری از شرکت های بیمه این کار را سریع و آسان انجام می دهند تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون معطلی کار بیمه مواد غذایی خود را راه اندازی کنید.

آیا به بیمه فروشنده مواد غذایی نیاز دارم؟

بله، اگر فروشنده مواد غذایی هستید، به بیمه فروشنده مواد غذایی نیاز دارید. حتی با نگهداری و آماده سازی مناسب، آلودگی مواد غذایی ممکن است رخ دهد. یک کارمند ممکن است در حین کار آسیب ببیند یا به طور تصادفی به محل رویداد آسیب برساند. این خطرات می تواند منجر به دعاوی پرهزینه شود که در صورت نداشتن پوشش بیمه ای مناسب، کسب و کار شما را ورشکست می کند.

پوشش های خاصی حتی توسط قانون مورد نیاز است، برای مثال، بیشتر ایالت ها نیازمند بیمه جبران خسارت کارگران برای فروشندگان مواد غذایی با تعداد مشخصی از کارمندان هستند، و اگر شما یک کامیون مواد غذایی یا تریلر را در جاده های عمومی رانندگی یا پارک کنید یا مواد غذایی را با یک وسیله نقلیه تحویل دهید، شما از نظر قانونی ملزم به داشتن بیمه تجاری خودرو در بیشتر ایالت ها خواهید بود.

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت ها پوشش مقرون به صرفه ای ارائه می دهند. اغلب می‌توانید برای بسته‌بندی چند بیمه‌نامه تخفیف دریافت کنید، و انتخاب یک فرانشیز بالاتر می‌تواند به پایین نگه داشتن حق بیمه شما نیز کمک کند.

بیمه فروشنده مواد غذایی چیست؟

بیمه فروشنده مواد غذایی مجموعه ای از بیمه نامه های مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار مواد غذایی، مانند کامیون مواد غذایی یا غرفه امتیاز است. انواع مختلف فروشندگان مواد غذایی ممکن است نیازهای پوشش متفاوتی داشته باشند، اما اینها رایج ترین سیاست هایی است که اکثر فروشندگان مواد غذایی به آن نیاز دارند.

بیمه عمر عمومی

بیمه مسئولیت عمومی هزینه های قانونی و پرداخت های پزشکی مربوط به ادعاهایی که کسب وکار شما مسئول ایجاد خسارت مالی یا خسارت شخصی یا تبلیغاتی است را پوشش می دهد. بیمه مسئولیت عمومی همچنین معمولا شامل بیمه مسئولیت محصول است که در برابر دعاوی مربوط به مسمومیت غذایی محافظت می کند. بیمه مسئولیت عمومی اغلب توسط برگزار کنندگان رویداد برای فروشندگان مواد غذایی مورد نیاز است.

بیمه اموال تجاری

اگر صاحب یک محل تجاری هستید یا تجهیزات گران قیمتی را در یک فضای اجاره ای نصب کرده اید، به بیمه اموال تجاری نیاز دارید. این هزینه برای تعمیر یا جایگزینی اموال یا تجهیزات شما پس از خسارت تحت پوشش، مانند آتش سوزی آشپزخانه یا خرابکاری، پرداخت می شود. زلزله و سیل معمولاً تحت پوشش بیمه اموال تجاری نیستند، بنابراین برخی از صاحبان مشاغل ممکن است برای این خطرات بیمه نامه های جداگانه خریداری کنند.

نکاتی برای داشتن طول عمر بیشتر

۲ بازديد

فعالیت بدنی مناسب

فعالیت بدنی مناسب یکی از عوامل مهم برای سلامت و طول عمر است. فعالیت بدنی منظم می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها، بهبود روحیه و افزایش آمادگی بدنی کمک کند. اما چگونه می‌توان فعالیت بدنی مناسب را پیدا کرد؟

برخی از نکاتی که می‌توانید در انتخاب فعالیت بدنی مناسب رعایت کنید عبارتند از:

سطح توانایی خود را بشناسید. قبل از شروع هر نوع فعالیت بدنی، به پزشک خود مشورت کنید و سطح توانایی و محدودیت‌های خود را در نظر داشته باشید. اگر دچار هرگونه مشکل سلامتی هستید، مثل دیابت، فشارخون، قلب یا تنفس، فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که با وضعیت شما سازگار باشد.

فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که دوست دارید. فعالیت بدنی نباید یک کار زجرآور باشد. اگر فعالیت‌هایی را انجام دهید که به شما شادابی ببخشد، تنها در این صورت است که انگیزه ادامه فعالیت را پیدا می‌کنید و به‌طور مرتب آن را ادامه خواهید داد³. مثلاً اگر دوست دارید در طبیعت باشید، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا کوه‌نوردی را امتحان کنید. اگر دوست دارید با دیگران همکاری کنید، ورزش‌های گروهی مثل فوتبال، والیبال یا بسکتبال را ترجیح دهید. اگر دوست دارید آرامش پیدا کنید، چین‌گشایی، ژیمناستیک یا یوگا را پیشنهاد می‌کنم.

فعالیت‌های مختلف را ترکیب کنید. برای حفظ سلامت جسمانی و روحانی، بهتر است که فعالیت‌های مختلف را در برنامه خود قرار دهید. به عنوان مثال، فعالیت‌های قلبی-عروقی مثل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا شنا به قلب و ریه شما کمک می‌کند و سطح هورمون شادی (اندورفین) را بالا می‌برد. فعالیت‌های استقامتی مثل وزنه‌برداری یا حمل جسم خود به عضلات شما کمک می‌کند و سوخت و ساز بدن شما را تقویت می‌کند. فعالیت‌های تعادل و انعطاف پذیری مثل یوگا یا تائى چى به استخوان‌ها، مفصل‌ها و پستانک های شما کمک می‌کند و خطر آسیب دیدگى را کم می‌کند.

مقدار ورزش در هفته

مقدار ورزش در هفته بستگی به اهداف، سطح توانایی و نوع فعالیت بدنی شما دارد. اما به طور کلی، مرکز کنترل بیماری آمریکا توصیه می‌کند که بزرگسالان حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت هوازی با شدت زیاد در هفته انجام دهند. به علاوه، حداقل ۲ روز در هفته باید فعالیت‌های قدرتی را برای تمام گروه‌های عضلانی انجام داد.

فعالیت هوازی یکی از کلیدهای سلامت قلب و عروق و کاهش وزن است. فعالیت هوازی شامل هر نوع حرکتی است که باعث افزایش ضربان قلب و تنفس شود، مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا، رقص و ورزش‌های گروهی. شما باید با شدت ۵۰ تا ۸۰ درصد حداکثر ضربان قلب خود تمرین کنید. برای محاسبه حداکثر ضربان قلب خود، سن خود را از عدد ۲۲۰ کم کنید². مثلاً برای یک فرد ۳۰ ساله، حداکثر ضربان قلب ۱۹۰ ضربه در دقیقه است ( ۱۹۰ = ۲۲۰ - ۳۰ ).

فعالیت قدرتی یکی از کلیدهای حفظ استخوان‌ها، عضلات و مفصل‌ها است. فعالیت قدرتی شامل هر نوع حرکتی است که باعث افزایش قدرت و استقامت عضلات شود، مانند وزنه‌برداری، حمل جسم خود، تائى چى و یوگا.

برای به دست آوردن بهترین نتایج، بهتر است فعالیت‌های مختلف را در برنامه خود ترکیب کنید. به علاوه، فعالیت خود را به تدریج افزایش داده و به خود استراحت لازم را بدهید. فعالیت بدنی را لذت بخش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D8%A8%D8%AF%D9%86%DB%8C

 

 

روانشناسی بازاریابی

۰ بازديد

روانشناسی بازاریابی یک حوزه مهم و جذاب است که به بررسی رفتار، نیازها و انگیزه‌های مشتریان و مصرف‌کنندگان می‌پردازد. اگر شما به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید از منابع زیر استفاده کنید:

روانشناسی بازاریابی | 10 اصل روانشناسی تاثیرگذار | داناپرداز:  این مقاله به شما 10 قانون مهم روانشناسی را آموزش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازاریاب خوبی باشید و بر روی تصمیمات خرید مخاطبین خود تأثیر بگذارید.

7 تاکتیک روانشناسی بازاریابی برای تأثیرگذاری بر مشتریان (با مثال) - مدیر مگ: این مقاله به شما 7 استراتژی روانشناسی بازاریابی را نشان می‌دهد که می‌توانید در وب‌سایت، صفحات محصول، صفحات فرود و غیره از آن‌ها استفاده کنید.

شناخت مشتری= افزایش فروش - روانشناسی بازاریابی: این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه با شناسایی مشتریان هدف و آگاهی از سبک‌ها و نیازهای مختلف کاربران، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.

https://sinahealth.ir/2023/01/23/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

روانشناسی بازاریابی در چه زمینه‌ای استفاده می‌شود؟

روانشناسی بازاریابی در زمینه‌های مختلفی استفاده می‌شود که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

بازاریابی کالاها و خدمات روانشناسی بازاریابی به شناخت نیازها، انگیزه‌ها، احساسات و رفتارهای مصرف‌کنندگان کمک می‌کند و به طراحی، قیمت‌گذاری، توزیع و ارتقای کالاها و خدمات مناسب برای آن‌ها منجر می‌شود.

بازاریابی رویدادها روانشناسی بازاریابی به برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی رویدادهای مختلف مانند کنسرت‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و غیره کمک می‌کند و به جذب، حفظ و ارزش‌آفرینی برای شرکت‌کنندگان در رویدادها منجر می‌شود.

بازاریابی مکان‌ها روانشناسی بازاریابی به شناسایی، تحلیل و درک نقطه نظرات، تصورات و اولویت‌های گروه‌های هدف در مورد مکان‌های مختلف مانند شهرها، کشورها، مناطق گردشگری و غیره کمک می‌کند و به توسعه استراتژی های مناسب برای جذب، توسعه و حفظ بازار برای آن مکان‌ها منجر می‌شود.

بازاریابی تجربه روانشناسی بازاریابی به طراحی، اجرا و ارائه تجربه های خلاقانه، جذاب و خاطره انگیر برای مشتریان کمک می‌کند و به افزایش رضایت، وفاداری و سودآوری برای سازمان های ارائه دهنده تجربه منجر می‌شود.

بازاریابی روانشناس روانشناس بازار چگونگی شکل گیری نیاز های روانی در فضای بازار را بیان کرده است. در این زمینە کسب و کار هائی کە در حال فعالیت هستند یکی از عامل هائی کە در فروش بالاتر کالائی کە دارند نقش دارد استفادە از روان شناسی بازار است. در حقیقت روان شناسی بازار به کسب و کار هائی کە در حال فعالیت هستند کمک می کند تاثیر گذار تر باشند. بعضی از زمینە هائی کە روان شناسی بازار در آن استفادە می شود عبارت است از:

 روانشناسی در مذاکرات کاری و تجاری: روان شناسی بازار به شما کمک می کند تاثیر گذار تر باشید. شما با استفادە از روان شناسی بازار می توانید نقطە قوت خود را بالاتر ببرید و نقطە ضعف خود را پوشش دەید. همچنین می توانید نحوە فکر کردن طرف مقابل خود را درک کنید و بتوانید پاسخ مناسب به سؤالات یا اعتراضات او بدهید.

روان شناسی در ارتباط با کارمندان: روان شناسی بازار به شما کمک می کند تاثیر گذار تر باشید. شما با استفادە از روان شناسی بازار می توانید نحوە فکر کردن کارمندان خود را درک کنید و بتوانید نظام پاداش یا تأدیب مناسب برای آن ها طرح بکشید. همچینین مى توانید سطح رضایت یا علاقە آن ها به کسب و کار خود را سُخت یافت.

https://khnschool.ir/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%87/